Źródło: http://sketchupdate.blogspot.com
Autor: Gopal Shah
Artysta konceptualny Robh Ruppel (Robh) będąc dyrektorem artystycznym gry wideo stanowiącej światowy hit konsoli PS3 Uncharted 2: Among Thieves w wywiadzie dla SketchUpArtists.org omawia jak kiedyś SketchUp pomógł mu przygotować koncepcję i projekt gry wideo.
Dla tych z Was, którzy nie są graczami, Uncharted 2 to naprawdę duże przedsięwzięcie -pomyśl o megaprodukcji np. Avatar.
Uncharted 2 to wielki sukces komercyjny. Do tej pory, gra sprzedała ponad 3,5 miliona kopii na całym świecie. Uncharted 2 zdobył ponad 100 nagród , w tym pochwały od IGN , Eurogamer , Game Informer , Joystiq , Kotaku , AIAS , Developers Choice Awards Game , a Spike Video Game Awards .
Robh używa SketchUp w celu określenia wielkości dużych kubatur w środowisku gry
Autor: Gopal Shah
Artysta konceptualny Robh Ruppel (Robh) będąc dyrektorem artystycznym gry wideo stanowiącej światowy hit konsoli PS3 Uncharted 2: Among Thieves w wywiadzie dla SketchUpArtists.org omawia jak kiedyś SketchUp pomógł mu przygotować koncepcję i projekt gry wideo.
Dla tych z Was, którzy nie są graczami, Uncharted 2 to naprawdę duże przedsięwzięcie -pomyśl o megaprodukcji np. Avatar.
Uncharted 2 to wielki sukces komercyjny. Do tej pory, gra sprzedała ponad 3,5 miliona kopii na całym świecie. Uncharted 2 zdobył ponad 100 nagród , w tym pochwały od IGN , Eurogamer , Game Informer , Joystiq , Kotaku , AIAS , Developers Choice Awards Game , a Spike Video Game Awards .
Robh używa SketchUp w celu określenia wielkości dużych kubatur w środowisku gry
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz